Friday 6 May 2011

soal cinta ..

sejarah hidupku 

dulu dia lah segala-galanya

dialah racun ,dia lah penawarnya,

kini....semua itu tiada lagi

hanya tinggal aku yang bersendirian

tanpa teman tanpa kegembiraan

setelah sekian lama dia pergi

aku kesunyian tanpa arah

hingga satu saat

aku bertemu seorang gadis

dari pertemuan itu

hidup aku berubah

tiada lagi istilah sedih,

die memadam segala kedukaan d hatiku

tnpa aku sedari

hatiku mula bertanyakan soal cinta

adakah dia penghuni hatiku nanti


adakah dia adalah jawapan bagi persoalan itu


persoalan ini pasti akan terjawab kelak...


1 comment:

  1. insyaAllah ..psti akn berjumpa ngan org yg akn membuat kn kmu merasai kegembiraan bersamanya..
    soal..cinta dan jodoh adalh ketentuan dri Allah ..kita sbgai hamba berdoalh agar dikurniakn jodoh yg sesuai..:)

    ReplyDelete